Főoldal / Blog / 50 fős rendezvényhelyszín a tökéletes eseményhez

Blog

50 fős rendezvényhelyszín a tökéletes eseményhez

Nagyszabású rendezvényt szervezni számtalan kihívással és utolsó pillanatos megoldandó feladattal jár. Főleg akkor, ha mindehhez egy 50 fős rendezvényhelyszín is elengedhetetlen, hiszen ekkora létszámnál különösen fontos, a legapróbb részletekre is gondosan odafigyeljünk.

Legyen szó egy nagyobb szabású születésnapi ünnepségről, céges rendezvényről, esküvőről vagy épp egy kiállításról, ránk számíthat.  Mutatjuk, miért érdemes a Hotel Golden Palace-t választani. 

50 fős rendezvényhelyszín a tökéletes eseményhez

50 fős rendezvényhelyszín a Dunakanyarban

Gödnek nagy előnye, hogy a fővárostól szinte karnyújtásnyira található: autóval és tömegközlekedéssel is könnyedén megközelíthető. Mindez jól jöhet azoknak a budapesti (és a közelben található) cégeknek és vállalatoknak, akik a rendezvény idejére kiszakadnának egy kicsit a városi nyüzsgésből, de nem szeretnének hosszú órákat utazással tölteni. Hotelünk a béke szigete, amely bármilyen rendezvényt új szintre emel.

Felszerelt 50 fős rendezvényhelyszín

Tudjuk, milyen sok munkával jár megszervezni egy nagyszabású eseményt, ráadásul a megrendelő sok esetben nem is tudja, milyen technikai berendezésre lesz szükség pontosan. Ha minket választ, ezen nem is kell aggódnia, hiszen minden eszközt a rendelkezésére bocsátunk: örömmel gondoskodunk a teljes körű hangosításról, de igény szerint audiovizuális berendezést is bérelhet.

Minden esetben ingyenes wifit biztosítunk, továbbá tárgyalóink és konferenciatermeink sok természetes fényt kapnak, ami tapasztalataink szerint mindig pozitív hatással van az esemény nívójára. 

Hűsítő extra: nálunk a késő tavaszi, illetve a nyári napokon sem kell attól tartani, hogy túl meleg lesz, hiszen az összes rendezvénytermünk klimatizált. Ennek köszönhetően a résztvevők a legnagyobb kánikulában is kényelmesen érezhetik magukat.

Komplex segítségnyújtás a szervezésben

Legtöbb vendégünk megkönnyebbült sóhajjal nyugtázza, amikor eláruljuk, hogy a szükséges információk átadását követően gyakorlatilag teljesen ránk bízhatja a szervezést. Kollégáink nagy tapasztalattal rendelkeznek, és örömmel segítenek a legapróbb részletek kitalálásában is. Természetesen a rendezvény ideje alatt is állunk rendelkezésre, hogy az esetlegesen útközben felmerülő kéréseket is teljesítsük.

50 fős rendezvényhelyszín

Teljes körű catering megoldások

Egy munkával teli nap közben – és főleg végén – éppúgy elengedhetetlenek a finom falatok, mint egy kiállítás vagy családi esemény során. Hotelünk teljes körű catering szolgáltatást biztosít minden rendezvényhez, amelyet természetesen az ön igényeihez igazítunk.

Legegyszerűbb csomagajánlatunkban kávé, tea, üdítő és könnyed rágcsálnivalók szerepelnek, de hideg és meleg ételeket is örömmel biztosítunk, akár előre egyeztetett menü, akár a’la carte rendelés alapján.

Tudjuk, hogy ma már szinte nincs olyan társaság, ahol ne lenne valakinek valamilyen ételérzékenysége. Gondolunk rájuk is! Előzetes megbeszélés után mennyei mentes finomságokkal bővítjük a menüt.

Rendezvény és wellness egy helyen

Születésnapi ünnepség vagy családi rendezvény közben nincs is jobb, mint kihasználni a wellness részleg adta lehetőségeket. Mindazonáltal egy vállalati rendezvény vagy kiállítás résztvevőinek is jólesik, ha a kötelező program előtt vagy után van lehetőségük egy kis kikapcsolódásra is. 

Szállodánk wellness részlege tökéletes helyszín a feltöltődéshez. Vendégeink bejelentkezhetnek masszázsra, részt vehetnek fizikoterápián vagy gyógytornán. Ezenkívül lehetőséget biztosítunk a kültéri és beltéri medencék, valamint a gőzkabin és a szauna használatára is.

A szállodához tartozó hatalmas parkban  lehetőség van kerékpár bérlésre, de kipróbálhatják a petanque-ot, sőt, akár az óriás sakktáblán a sakk tudásukat is össze mérhetik. 

Ha tehát ön olyan 50 fős rendezvényhelyszínt keres, ahol minden körülmény adott az esemény gördülékeny lebonyolításához, vegye fel velünk a kapcsolatot. Várjuk szeretettel!

rendezvényterem