Gyakran Ismételt Kérdések
Korábban még nem jártam a Hotel Golden Palace-ban, akkor is regisztrálhatok?
Igen, érdemes már az első pihenés foglalása előtt a hűségprogramunkba jelentkezni, hiszen a regisztráció után, előnyöket élvez és jogosult lesz 5% kedvezménnyel pihenését lefoglalni közvetlenül a szálloda weboldalán, a következő linkre kattintva.
https://book.hotelgoldenpalace.hu/foglalas/kereses
https://book.hotelgoldenpalace.hu/foglalas/kereses
Pihentünk már a szállodában, de még nem vagyunk törzsvendégek. Megéri regisztrálnom?
Igen, érdemes már az első pihenés foglalása előtt a hűségprogramunkba jelentkezni. A regisztrációt követően már előnyöket élvez és ráadásul kedvezményesen tudja a következő pihenését lefoglalni közvetlenül a szálloda weboldalán. Árkalkulációhoz és foglaláshoz kérem kattintson a következő linkre.
https://book.hotelgoldenpalace.hu/foglalas/kereses
https://book.hotelgoldenpalace.hu/foglalas/kereses
Kollégáink a nap 24 órájában állnak szíves rendelkezésére a +36 70 621 1238 telefonszámon, vagy az info@hotelgoldenpalace.hu e-mail címen.
Egy családból többen is regisztrálhatunk?
Javasoljuk, hogy családonként egyvalaki regisztráljon, aki a foglalásokat leggyakrabban intézi. Ehhez a fiókhoz az első belépéskor valamennyi családtagját hozzá tudja adni. Fontos, hogy több különböző fiók kedvezményei nem összevonhatók.
Több család utazik együtt a szállodába, a kedvezmény érvényesítéséhez mit tegyünk?
Amennyiben nagyobb család vagy baráti társaság érkezik együtt a Hotel Golden Palace-ba, úgy kérjük minden szobához kapcsolódjon egy regisztráció. Így az egyedi kedvezményeket mindenki érvényesíteni tudja.
Foglaláskor, a kedvezmény érvényesítéséhez, a weboldalunkon bejelentkezett állapotban szükséges árkalkulációt és foglalást végeznie. Több különböző fiók kedvezményei nem összevonhatók, így érdemes családonként egy fiókot regisztrálni.
Hogyan tudok azonnali kedvezménnyel szobát foglalni?
Amennyiben már tagja hűségprogramunknak, minden esetben az online foglalási felületen, a foglalás véglegesítése előtt kérjük lépjen be saját felhasználónevével (e-mail cím) és jelszavával. Belépés után Ön jogosult az azonnali 5% árengedményre foglalásából és az első tartózkodása alkalmával Önnek járó további kedvezményekre.
Megkaptam az ajánlatot, a törzsvendég fiókomba bejelentkezve nyitottam meg, de nem mutatja a szintnek megfelelő kedvezményt. Mit rontottam el?
Szállodánk hűségprogramja a törzsvendégeket a regisztrációkor megadott e-mail címük alapján azonosítja, amennyiben Ön nem azzal az e-mail címmel kérte az ajánlatot, amellyel beregisztrált, akkor a rendszer Önt nem azonosítja és nem adja meg a kedvezményt. Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és kérje, hogy az ajánlatot újra küldjék arra az e-mail címre, amellyel Ön regisztrált a hűségprogramba.
Kérjük, hogy ajánlatkérés előtt minden esetben lépjen be fiókjába. Köszönjük együttműködését.
Egyszerre hány éjszakát foglalhatok kedvezménnyel?
A hűségprogramban maximum 10 éjszaka foglalható kedvezménnyel, amennyiben hosszabb ideig tartózkodna szállodánkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az info@hotelgoldenpalace.hu e-mail címen. Köszönjük együttműködését!
Korai érkezés és késői távozás előnyömet hogyan tudom érvényesíteni?
A korai érkezés és késői szobaelhagyás a szabad kapacitás függvényében vehető igénybe, így a lehetőségről legkésőbb az érkezés/távozás előtti napon a Recepcióval való előzetes egyeztetés szükséges. A felár kedvezmény magában foglalja a szoba és a szálloda további térítésmentes szolgáltatásainak használatát. Étkezésre, éttermi fogyasztásra a Hűségprogram szintjének megfelelő kedvezmény vonatkozik.
Hová forduljak, amikor további kérdéseim vannak?
Az info@hotelgoldenpalace.hu e-mail címen vagy a +36 70 621 1238 telefonszámon állunk szíves rendelkezésére a nap 24 órájában.